Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Manikyr och mellanmål

Publicerad 2008-09-01 15:11:22 i Allmänt

Nu har jag suttit en timme och pluggat. Dags för mellis... Vet väl egentligen inte om det är så supernyttigt, som skulle önska men hallon, mandel och yogurt är väl inte det mest onyttiga man kan äta heller?! Håller på och kollar upp vilket pass man ska ta och gå på idag. Ska snart ringa C och så ska vi bestämma oss för vad vi ska gå på. Antingen blir det nog Spinn eller Box. Jag hoppas på box, eftersom jag velat pröva det ett bra tag nu!

 Har ni ngn annan rekomendation, Vattengympa eller Poweryoga? Jag är inte direkt något fan av yoga, klarar bara inte av att sitta rakt upp och ner och ta det lugnt. Måste göra saker, that's me. Saker måste hända i mitt liv och snabbt! Inte ta år... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela