Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

nu är jag trött. . .

Publicerad 2008-09-19 16:24:26 i Allmänt

på att bara vara hemma, själv (oftast) och pluugga ligga och vila upp sig och usch!! dte är bara så tråkigt.
har som tur är tillfrisknat lite och kommer förhoppningsvis kunna gå till skolan på måndag. har typ aldrig varit tillräckligt sjuk för att det ska hindra mig att gå till skolan.

Så, vad har jag hittat på mina dagar hemma?
Jag har pluggat, sovit druckit massor av teé, kollat tv och nu idag har jag förberett mig inför morgondagen. imorgon blir det party, party -nej faktiskt inte. Middag med en massa roliga fina tjejer. Vet ej om nalle kommer över på kvällen, får se...

Btw, nu har jag skaffat bdb, som alla andra (typ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela