Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sjukling och partyfixare

Publicerad 2008-09-20 12:14:05 i Allmänt

Klockan 18.30 kommer tjejerna och middagen börjar. Krille och V kommer förmodligen tidigare och hjälper mig. Det jobbigaste och största problemet jag har just nu är att jag inte tillfrisknat ngt. Igårkväll blev det värre och tappade rösten igen. Nu är det dock bättre och måste över till mor min för att fixa maten och allt.
Mina underbara gäster, bilder kommer senare, är:
L + tvillingen E
Trion M (inkl. mig då)
S-Trion
Krille, Moa och Tina
Nusse och C

Har lovat mig själv att det första de gör, när de kommer är att ta poträtt på dem, så jag kan visa er hur mina underbara flickor (umgänge) är!

Önska mig lycka till, ses ikväll girls!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-20 14:45:03

va det inte 19.00 middagen börjar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela