Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Veckans citat

Publicerad 2008-09-07 17:54:07 i Allmänt

eller vad man nu ska kalla det...
Konversation mellan mig och C, igår kväll
J: har du satt på högtalare?
C: Nee... har du?
Jag tänker. Efter en stund kollar jag på telefonen.
J: Jag håller ju telefonen upp och ned!

J: Har vi några lektioner, innan på lördag? (vi pratade om skolfoto, som vi har imorgon!)
asså hur trött och efterbliven får man vara? haha
kan bara konstatera att veckan har vartit tuff och är helt slut.


Om shopping skulle vara en sport, skulle jag äntligen hittat en sport som jag verjkligen brinner för (bortsett från basket)
idag var jag och "mamma"-familjen ute i Barkarby, och shoppade lite. Mor köpte en snygg tröja till mig, som jag kommer ha på skolfotot, imorgon! Kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska vara sminkad, utsläppt hår? -rakt eller lockigt... fatta vilket jobbigt liv jag har.

Ska snart käka middag å ska sedan ut med S och S -förmodligen. Sedan blir det bio med A?. Han ringde och frågade om jag hade lust och se Mamma Mia, vilket blir andra gången för mig. Men och?! Filmen är ju grymt bra och sällskapet urtrevligt, så varför inte?!


Ha en trevlig kväll people, det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela