Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det där lovet, vi längtat till

Publicerad 2009-04-03 23:35:03 i Allmänt

är äntligen här och jag är nog inte den enda som hört /läst/ fått reda på att Bland annat Blondinbellas blogg har blivit hackad?! -har människan/-orna som orsakat detta inget liv?

men nu äntligen är det lov... efter att blivit klar med tusen saker i skolan, hållit ihop som klass och stått emot jobbiga lärare -är det äntligen lov! igår, när jag kom hem kände jag för att stå i köket, eftersom det är ett stort intresse -så länge ingen tvingar mig till det. bakade muffins (som blev totalt f* up, ska aldrig mer blanda 3 recept) och coockies. de sistnämnda tog jag med till klassen som vi mumsade på historielektionen. jag och några i klassen firade lovet, då vi gick till Café 60. satt där några timmar, ute i solen, myste (eller heter det mös?!) och bara pratade. jag hade det riktigt trevligt. en bra början på lovet helt enkelt... imorgon ska jag till gallerian och... jag tänker inte berätta vad jag ska göra där.

den finns iof en sak som jag kommer sakna på lovet och resten av skoltiden. men det finns inget jag riktigt kan göra åt saken... -suck it up, be a man! or should I say "be a woman"?



lyssna på texten -and think twice the next time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela