Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

litemer änettårsedan,vårakonversationer,saknar

Publicerad 2009-08-10 10:28:06 i Allmänt

Johanna. säger: asså det finns en konsert nu snart som e gratis, en den kommer jag inte hinna med ): jag kommer säkert inte kunna åka på den konserten jag vill på heller men man kan ju alltid drömma xD
Madeleine säger:
haha jo... jag drömmer ju att Zac Efron och jag är tillsammans
Madeleine säger:
assa, jag driver
nagra minuter senare...
Johanna. säger: hahahahah xD
Johanna. säger: asså madde ! xD HAHAH
Madeleine säger: vahd?
Johanna. säger: men haha
Madeleine säger: vad skrev jag?
tänker, tänker, tänker...
Madeleine säger: jaha... hihi
Madeleine säger: hahahaha

jag älskar bara vara konversationer... en kombination pa två "blondiner" = kärlek


Blondie/ says: (8:31:50 AM)
jag va i närheten av dig igår/idag faktiskt :)
Madeleine says: (8:32:28 AM)
mälarhöjden?
Blondie/ says: (8:32:35 AM)
yees :D
Madeleine says: (8:32:57 AM)
vad hade du för dig där borta?! jag trodde du menade Kanada

Blondie/ says:
(8:33:33 AM)
jag va på fest me massa 87or o hade trevligt med en snubbe
Madeleine says: (8:34:11 AM)
yeay . . .
Madeleine says: (8:34:21 AM)
var han snygg?
Blondie/ says: (8:34:40 AM)
yeesbox!
Madeleine says: (8:34:50 AM)
och 87: or? de är ju äldre än V -och ni tycker han är gammal!
Blondie/ says: (8:37:19 AM)
han va skitsnyygg men liksom nej, han blir isåfall min nya polare...
Madeleine says:
(8:40:04 AM)
aja... var han snygg sa...

blondiieee <3 blondyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela