Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

projektarbeteochhelg

Publicerad 2009-08-21 21:09:05 i Allmänt

första skolveckan gick väldigt snabbt, vad mer finns det å säga egentligen?! klockan är inte ens nio och jag är helt slut och redo för att gå å lägga mig. kan bero på att jag och tjejerna var ute och shoppade hela dagen lång. slutade tidigare och åt lunch inne i stan. första drama lektionen, idag, var rolig -över förväntan må ja säga. dock vet jag inte hur det ska gå med koncentrationen... det har dykt upp ett problem, två om jag ska vara helt ärlig faktiskt.

jag, Lovisa och C har äntligen bestämt vad vårat projektarbete ska handla om och jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst. det är lite sorgligt att börja trean -nu är det bara ett år kvar och sen väntar vuxenvärlden, men jag hoppas verkligen att det kommer bli ett kanon år. både när det gäller skolan/klassen, fritid, jobb, vänner och kärlek

höjdpunkter att se fram emot 2009/10,
- Dramalektionerna
- Projektarbetet
- Fylla 18 FFS!!!
- Resterande klasskamraters födelsedagar
- Nyår
- Studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela