Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Music's in my soul

Publicerad 2009-12-06 16:28:59 i Allmänt

många säger att musik har en stor del i deras liv och de inte kan leva utan den. jag har aldrig riktigt förstått mig på det uttrycket, för ens nyligen. jag tror man måste vara med om något, känslomässigt mer eller mindre för att verkligen förstå. det är bara en teori jag har.. men nu på senare tid uppskattar jag verkligen musik. jag tror det har med sist jag blev sårad. det var hemskt och jag förstod att jag inte kan låta mig ta åt mig av något då jag inte ens har gjort något fel. insåg att jag förtjänar bättre och att jag inte behöver ändra på mig. för jag duger mer än tillräckligt -precis som jag är! i alla fall.. att lyssna på musik och kunna uppskatta den, förstå betydelsen och inte bara lyssna på musiken. jag vet inte. det är något speciellt med det. något nytt för mig. och nu jävlar ska min ********* ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela