Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Anorexia

Publicerad 2009-02-12 12:08:03 i Allmänt

pratar med C i telefonen och kommer fram till att idrotts-projektet ska vara klart om mindre än en vecka. på senaset har jag verkligen inte haft koll vilken vecka det är, dagar ect. kan knappt planera mina eftermiddagar och somnar efter en stund av ångest.

enda sedan vi fick i uppgiften, visste jag att jag ville skriva om ätstörningar. så nu har jag suttit ett par timmar med mitt arbete. Anorexia.
"En anorektiker är först och främst fixerad vid sin kropp och har skapat sig en falsk, förvrängd och felaktig självbild"
-så inleder jag min uppsats och känner stress över hur jag ska kunna få ner allt till bara två datorskrivna A4-papper.  Ätstörningar är så vanligt bland dagens ungdomar, främst hos tjejer i åldrarna 12-20 år. Det finns så mycket att skriva om, analys, åsikter -allt!
Varför kan inte SHa-uppgiften och Idrotten byta upplägg? Jag skulle mkt hellre skriva 25-30 sidor om Anorexia, än om ett land....

Nu måste jag kila iväg till skolan -later bitches!

           
det är inte snyggt                        ANTM 10- Whitney, hon är vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela