Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Målbrottet

Publicerad 2009-02-15 14:28:13 i Allmänt

telefonen ringer. klockan visar 12.28 -fan nu har jag sovit bort dagen. helvete. det vra tydligen K som ringde. när jag tar emot telefonen för att prata, försvinner rösten. nytt försök. nu får jag i alla fram ett svagt hej. va fan?!
det har satt sig på stämbanden. mitt i meningarna försvinner rösten. grattis, nu låter jag som en kille. whiskyvoicen igår var mkt bättre. fast idag har jag iaf inte ont. jag låter bara som en kille -haha

idag blir det i alla fall till å stanna hemma. plugga matte och idrott kanske? eller bara ligga å softa i soffan och knarka bafucin och té? hoppas nin har en trevlig söndag, M lycka till å bli nykter igen. Hoppas du och A hade en mysig dag igår -synd att jag inte kunde joina haha



memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela