Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ångest

Publicerad 2009-01-03 13:38:24 i Allmänt

om bara tre dagar börjar skolan igen. ångest. det känns verkligen inte som om jag gjort något alls på hela lovet. igårkväll, dock, var första kvällen/natten som verkligen var BRA. trevligt umgänge, (verkligen underbara människor), vi spelade spel, pratade hela natten & morgonen -om allt möjligt... inte för att överdriva, men det var en av de bästa dagarna på länge. August, Jonatan, Moa å C

jag borde verkligen sätta mig framör matteboken, göra samhällsprojektet, men efter gårdagen så orkar jag verkligen inte. får fortsätta å leva med ångesten som kommer i mina val att inte plugga. -gud filosofiläraren borde vara stolt över mig, hehe..

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2009-01-03 15:30:42

:D vad sa din mamma sen btw?? <3

Postat av: c

Publicerad 2009-01-03 18:22:33

det var jätte kul igår!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-03 21:34:15

haha, inget! jag hade sån jävla tur!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela