Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

en dag hemma

Publicerad 2009-03-08 13:41:47 i Allmänt

jag känner mig så lat -dels på grund av träningsvärken jag har från igår. Samuel körde musten ur mig, haha -nej inte riktigt men vi hade grymt kul! trodde aldrig att det skulle vara så kul att gymma. nu i början får man väl ta det lite lugnt, men vi ska fan nå våra mål S!! 2010, då ni...

ligger under filten och är felt förtrollad av min bok jag läser. timmarna bara försvinner och jag måste verkligen plugga -men boken är så sjukt bra! ett stort plus är väl egentligen att den är på engelska, så då pluggar jag ju på ett sätt (?!) och jag har faktiskt tagit mig tid för att gå igenom alla Företagsekonomi-sidorna i studieboken och igår läste jag igenom häftet och anteckningar. lite stolt är jag faktiskt, men jag kan prestera bättre.

btw, måste erkänna att jag har problem - när min brorsa läser upp Tv-tablån för kvällen blir jag typ GLAD , 18.05 -OTH 19.00- GG och 20.00- Wipeout -när ska jag hinna med plugget, för nu ska jag fortsätta med Twilight  -suprised? !

 
film och bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela