Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

I'm still standing for hope and glory -I'll be fighting for my love story

Publicerad 2009-03-13 11:55:27 i Allmänt

nu har vi äntligen kommit igång med samhälls-projektet.. C sitter och organiserar alla papperen och jag lyssnar på Måns Zelmerlöw's bidrag i Melodifestivalen och försöker skriva ned texten, för att lära mig den utantill.  Jag måste erkänna att hans bidrag är favorit inför lördag, men jag hopppas ju även på EMD -deras låt är bara snäppet sämre...

EMD och Måns = kärlek

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2009-03-13 19:13:28

Svar: Klart jag skulle ;) Hur skulle jag inte kunna få MVG på den punkten? hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela