Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

grattis <3

Publicerad 2009-03-18 17:12:31 i Allmänt

jag kommer ihåg första gången jag pratade med dig... och hur de första dagarna, vi lärde känna varandra var. jag ville bara va nära dig hela tiden, vi hade så roligt -även om jag egentligen skulle försöka vara din ledare, vi vet ju hur det gick... i alla fall, känner jag samma lycka och glädje -om inte starkare, när jag är med dig. jag saknar dig....  ville egentligen bara säga grattis på födelsedagen!
hoppas du har haft en bra dag, önskar jag kunde tillbringat den med dig, men vi får ses snart.


du betyder jättemycket för mig -grattis på födelsedagen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 17:34:55

Nah gud vad gulligt!! A jag kom också ihåg den tiden! Fett mysig asså!! Jag saknar dig också vi får se till att ses snart!! Och tack så mycket för dett inlägg!

PuzzzzzzzzzzzzzzzzZ

Postat av: August

Publicerad 2009-03-18 17:35:37

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela