Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

första maj

Publicerad 2009-05-01 22:41:52 i Allmänt

så nu var det äntligen officiellt vår. första maj, dagen efter valborg. snart är det sommarlov -bara 24 dagar kvar!!!

kom inte upp för ens 10.15 i morse, så skönt å äntligen få sova ut (är  morgon-människa).. efter frukosten la jag mig på studsmattan för att sola, men efter en timme drog jag till skärholmen för att köpa present åt lillkussen som fyllde år igår. ( GRATTIS MOLLY ! ) istället för en kasse kom jag hem med 4. . .  inte bra. klagar hela tiden på hur jag inte får plats med mina kläder. det ligger lite högar här och var -men shoppa är som terapi, ibland iaf.

hade bestämt mig för, att för en gång skull städa rummet för att det var så sjukt stökigt och jag får alltid panik av det. men när jag kom hem så hade städerskan varit hemma och städat -så jag slipper!! yes

batteriet dör snart så jag får lägga upp bilder av kvällen inköpen senare. nu ska jag ringa krille och johan som äntligen kommit upp till sthlm! ska träffa dem imorgon också...


tunika och shorts från cubus (shortsen på bilden är dock från H&M)


// madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela