Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

blandade känslor

Publicerad 2009-11-03 18:32:22 i Allmänt

jag visste att det skulle bli så här. jag visste att jag skulle bli sårad igen. hoppades för mycket men var samtidigt förberedd på detta. jag vissta att du skulle såra mig, precis som alla andra, precis som alltid. för det händer alltid mig.

men jag har fått ett jobb. en fast tjänst som jag verkligen velat ha. jag kommer jobba helger och det passar mig perfekt! bättre betalt, inte allt för många timmar, hinner med skola och slipper ha ångest för... kommer inte hinna gå ut. begraver mina känslor i arbete. jag börjar bli van. men det är nog det jag är bäst på!

falla för fel och bli sårad har blivit en dålig vana. den här gången tänker jag inte gråta. det är du inte värd. du är precis som alla andra. precis som du sa, men jag trodde dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela