Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

rädd

Publicerad 2009-11-05 16:09:44 i Allmänt

gå inte och dö nu, vad du än gör! jag klarar mig inte utan dig. du har alltid varit min docka och inget får hända dig! jag är så jävla rädd så jag inte vet vad jag ska ta mig till...


sitter och försöker plugga mediakommunikation och svenska muntliga -TALET! fick till talet ganska bra (tack vara L's hjälp) men nu gäller det att få in allt till imorgon. har mycket å tänka på men det är bara å bita ihop! efter imorgon kan jag andas ut, sedan är det MATTE C som jag inte fattar. m en ovecka. lite mer än om en vecka kommer det kännas lite bättre. förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela