Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

reguljär sändning, 1956

Publicerad 2009-11-01 19:07:47 i Allmänt

sitter just nu och pluggar mediakommunikation, inför provet på fredag (SAMMA dag som sv-nationella muntliga, för min del PANIK). det går inte lika bra som jag hade hoppats, eftersom jag är så sjuuuukt trött

efter middagen igår åkte jag in till stan för att träffa... efter en snabb kvälls "middag" åkte vi hem till honom, för att kolla film. några intressanta diskussioner och tv-tittande somnade vi i princip. det sista jag kommer ihåg var att klockan stod på 5.26 och när jag vaknade upp var klockan 8-något. morgonmänniska som jag är låg jag där och studerade hur lungt och fridfull man ser ut, när man sover -ganska fascinerande faktiskt. somnade om någon gång strax där efter och vaknade av en lätt kram. sedan spenderade vi hela denna dag i sängen och lite film. råkade somna om efter det ... och vaknade vid femtiden. hade tur med t-banorna och sitter nu här framför läxböckerna. lika bra att jag spenderade sista lovdagen med honom och bara njuta av att vara ledig istället för att stressa över skolan.

hoppas ni har haft en fantastisk helg och ett underbart lov!

bilder från skåne, tagna av lovisa



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela