Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

är färdigpackad

Publicerad 2009-10-24 13:52:57 i Allmänt

och redo att åka! dock blir det inte av för ens på måndag morgon då tvillingarna hämtar upp mig och C! vi ska nämligen på roadtrio ner till T's landställe och mysa. eftersom det finns sådana fantastiska miljöer där nere blir det en kickoff för vårat projektarbete (foto -you know) vi har sett fram emot det här så länge och jag är så TAGGAD! det känns så rätt att tillbringa sitt sista höstlov med människor man verkligen gillar och bryr sig om, samtidigt som det känns lite hemskt att det är ens sista. nu är det vuxen livet som gäller och det finns inget altrenativ.

hade ett perfekt avslut på min skolvecka också. jobbintervjun, i torsdags, gick jättebra! sedan myskväll med August och fredagen spenderades med drama (tillsammans med O och M!), träning på gymmet och shopping med T! var lite skeptisk till handlandet först, men nu är jag jättenöjd! en väska, plånbok och t-shirt (på REA!) blev det , bilder får komma någon gång i framtiden.

nu sitter jag och förbereder mig inför morgondagen, då jag ska träffa Emelie Ohlsson! fick i 18-års present en privatkurs med henne och imorgon blir det alltså av! hon är en fantastisk fotograf och jag älskar hennes bilder, speciellt bröllopsbilderna! ser verkligen fram emot det och sedan bär det av mot skåne!! kan knappt bärga mig, det ska bli så jävla kul (ursäkta språket)
tänkte på en sak... nu när jag ÄNTLIGEN har en systemkamera och egen dator, för den delen. tänkte jag att jag borde publicera lite bilder, så de kanske blir roligare att läsa (?)


hösten kan vara mysig, men saknar sommaren otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela