Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

hemma

Publicerad 2009-10-25 18:12:27 i Allmänt

de här bilderna är tagna innan dagens kurs med . försökte få slut på batteriet så jag kunde ladda det och nu får ni se lite av mitt rum, hos pappa. kursen idag gick jättebra! Emelie är fantastiskt på det hon gör och jag hade så otroligt kul. plus att jag lärde mig massor! lite bilder kommer efter redigering och så.
ni får ha överseende med dåligt ljus och annat skit på de här bilderna, de var ju faktiskt tagna innan jag träffade Emelie... ;)


vår pumpa iår, en av dem. Natti fick välja motiv, som ni ser


rummet hos pappa





det jag handlade med tvillingarna, i fredags






IMORGON ÅKER VI TILL SKÅNE!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela