Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

KAAAAOS

Publicerad 2009-10-31 15:09:43 i Allmänt

jag så mycket att göra, att jag inte riktigt vet var jag ska börja. kom hem från Skåne igår vid halv fem, fem. sedan blev det Metro med Martinsson och hennes kompis. träffade även Felicia som jag var hårmodell åt och några andra. det bästa var nästan när vi står och dansar och jag upptäcker att killen jag gillade i ettan och tvåan (gymnasiet) står och dansar brevid. med en tjej. intimt -och det var inte hans FLICKVÄN!!! hahaha, skvaller -tack!
sedan utmanade Sara mig (TACK) att snacka med.... och nu är det som det är. får se vad som händer ikväll. stannade med..... och hans kompisar ett tag efter stägningsdags och pratade ect. kom hem alldeles för sent.

plugga måste jag göra, men ska snart göra mig i ordning inför middag i Haninge och sedan, ja -vi får se... får väl ta det imorgon eller i veckan. nu ska jag bara njuta av mitt lov

bilder från resan till skåne, bilder tagna av mig, med Nikon D90

kissipausi




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela