Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

I don't wanna push myself across your borderline,but I just can't let you slip away

Publicerad 2009-09-17 19:35:01 i Allmänt

sitter och renskriver svar till "Förvandlingen"-stencilen påett trasigt tangentbord och det kommer ta evigheter att bli klar med den här skiten.

idag hade jag världens tillfälle, att för en gångs skull ta chansen till något nytt, mystiskt och spännande. men precis som i fredags på Laroy (aldrig mer dit igen)... sumpar jag chansen och går och grubblar över varför jag är såfeg och inte vågar chansa -VAD har jag egentligen å förlora?!

har för övrigt fixat en del nödvändiga ärenden idag -kändes braoch äntligen få de gjort. imorgon måste jag ringa Emelie Ohlsson och boka tid för min privatkurs jag fick i 18 års present av morbröderna och deras familjer. samt ta bort stygnen i ryggen,vilket skrämmer mig,eftersomjag fick för lite bedövning när allt skulle fixas och jag kände hela proceduren!!

visste ni förresten att jag har världens bästa kompisar? de ordnade en överraskningsfest  för mig i lördags, med familj och släkt. jag hade verkligen ingen aning om vad som höll på hända, men vilken underbar kväll jag hade!


Caroline, Elin, Lovisa, Kristin, Lasse, Nusse, August, Jonatan, Amelie, de Mander, Fanny och familj + övrig släkt och vänner!

TACK!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-09-19 12:30:54

Varsågod ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela