Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

lördagsplaner

Publicerad 2009-09-19 09:45:01 i Allmänt

hade tänkt gå å lägga ig tidigt igår, men så blev det aldrig... låg uppe och smsade med Samuel och Vincent istället, så nu är jag fortfarande astrött.

jag och per har fixat ägg och bacon till frukost för att överraska mamma. sedan ska jag och Natti kolla på Twilight-först gången för henne och ...... jag har tappat räkningen för min del. Älskar att jag fått Natti till å avguda twilight böckerna. Hon är 5 år och har döpt sina hästar efter karaktärerna.
Någon som sett den nyaste och riktiga trailern till New Moon? vet att den kom ut natten till måndag, men har inte sett den ännu.

kanske åker till Grönan med familjen också -länge sedan vi hade en familjedag, undrar egentligen pom vi nånsin haft det efter att Natti föddes. det ska bli skitkul, eftersom jag inte varit där på ett år! Sedan ikväll blir det utekväll. SM-final i Amerikans Fotboll och sedan får vi se hur kvällen slutar. jag har hur mycket som helst i plugget, men idag handlar det inte om skolan -utan att leva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela