Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det finns inga ord

Publicerad 2010-08-03 01:22:08 i Allmänt

som beskriver hur klyven jag är. om jag väljer det ena förlorar jag det andra. jag kan inte ha båda samtidigt, det är moraliskt fel. vet bara inte hur jag ska kunna inse vad som är det bästa alternativet. jag önskar jag kunde kombinera deras egenskaper och få det perfekta. egentligen förstår jag inte hur det lyckades bli så här. jag har gått och längtat och nu förstår jag inte vad som gick fel. hur kunde det bli såhär?

hemma och alla sover, det enda som hörs är datorns surr och mina fingrar som trycker mot tangentbordet. jag hör inga tankar, för jag har ingen aning om vad jag vill. jag kan inte resonera eller prata klart. jag kan inte ensa välja om jag ska följa med till landet eller stanna hemma. allt är bara en enda stor röra och jag kan inte sluta tänka på närheten, ömheten eller närvaron. de kommande dagarna kommer bli jobbiga, men jag måste reda ut ett och annat, för jag mår inte bra av detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela