Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

fredagen den trettonde slutade inte alls i oro

Publicerad 2010-08-14 11:52:53 i Allmänt

min lillasyster fyllde sex. hon föddes även fredagen den trettonde och nu sex år senare är hon ett skolbarn. hon är ganska mogen för sin ålder men jag kommer alltid å se henne som min bebis. det är vad vi kallar varandra iaf. idag är det barnkalas så jag ska springa härifrån snart. fixa mig lite innan eftersom jag ska iväg på eriks syrras 30-års fest.

jag och C drog in till stan igår för att möta upp erik och co. tog ett tag, men blev så glad när jag såg dem komma. typiskt av mig att springa ut från krogen och krama erik och självklart glömma väskan med legget i. men vi kom in utan problem och hade en riktigt lyckad kväll. verkligen.


bebis i vintras när jag fotograferade henne för projektarbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela