Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

morgonträning och té

Publicerad 2010-08-04 12:57:22 i Allmänt

jag sa till Krille igår att jag skulle bli mer "vuxen" och dricka té och mjölk när man blir bakis (om man blir det överhuvudtaget dvs), precis som i boken jag precis läst ut. blev också mycket inspirerad av huvudpersonen som förlorade 13 kg på en månad, 29 bast. visst kanske inte en verklighetsbaserad bok, men jag kände att jag måste göra något åt mina morgonrutiner. så när jag väcktes av telefonen halv elva idag (kom i säng lite väl sent igår) bestämde jag mig för att gå ut på promenad. en liten start iaf. så efter 60 minuters powerwalkande kom jag hem och har precis käkat lite frulle. té och avocadomackor. vuxet.

ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning inför en tur i city med Krille. blir väl en fika på det eller en sallad för lunch. måste komma igång, för jag vill inte behöva gå igenom samma saker som huvudpersonen när jag kommer upp i den åldern. nojjig? ja. ska försöka göra ngt åt mina naglar innan jag drar också. måste ringa pappa och fråga om han kan bidra till höstskor. sedan efter stan blir det pilates. till middag planerar jag på att steka riset som blev över från igår och skicka in en laxfilé i ugnen. det låter så bra, så som jag planerat dagen -men vi får väl se hur det går. uppdateringar kommer ikväll eftersom jag blir borta mesta delen av dagen. PUSS



middagen igår -muuuuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela