Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

om några timmar flyttar jag

Publicerad 2010-08-26 01:14:47 i Allmänt

jag och mamma åkte iväg och handlade soffbord, matsalsbord och stolar efter jag lämnat pojkvännen på stationen. sedan dess har jag också lyckats få rummet någolunda renare eller ja mindre fullt med saker iaf, iom att jag lyckats packa ihop 8 flyttkartonger. däremot tror jag att jag håller på å bli förkyld. ont i halsen och huvudvärk har jag och har faktiskt inte mått någe alls idag.

saker som skall göras imorgon:
~ sätta in pengar på ICA-kortet
~ kopiera arbetsreferens inför ansökan om jobb
~ packa det sista i kartonger
~ packa alla kläder, eller ja snarare riva ur garderoberna
~ köpa böcker inför terminsstart
~ betala mobilräkning
~ adressändring och iom det kolla hemförsäkring


någon som vill slå vad om att jag kommer hinna med typ två av de sakerna ovan? tur att städerskan kommer på fredag och städar upp efter mig och mitt stök nu. egentligen måste alla de där sakerna göras. måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela