Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

one step at the time

Publicerad 2010-08-06 11:24:44 i Allmänt

och det kommer lösa sig så småning om. Krille fick mig inse att det inte var ngn idé att tjura över allt igår när jag ändå inte kunde göra ngt åt saken, klockan var ju halv tolv.

gick och la mig innan tolv (ett bra tag sedan jag gjorde det) för att försöka få lite sömn. grejen är bara att jag inte alls sovit bra men nu är jag uppe och har hunnit med en del saker. eller ja, en viktig sak iaf. sitter och fyller i ansökan om bostad och det ser ut och fixa sig. SKÖNT! mindre panik ett tag, men nu har jag tagit nya friska tag (wtf) och börjat om. plus att det är soligt ute så jag är på mycket bättre humör. låg å tänkte på det.. man måste stöta på svårigheter och ta sig igenom dem för att utvecklas och stärkas som person. allt går inte som man vill och vad skulle det va för mening (misstolka mig inte fel nu) med å leva om allt bara gick som man ville och man behöver inte kämpa ett dugg?

nä, nu ska jag ringa ett samtal inför nästa vecka och sedan ska jag göra mig i ordning å sedan cykla iväg för att träffa C. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela