Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

räknas en dag på stan och provning av kläder som shopping?

Publicerad 2010-08-05 01:24:09 i Allmänt

såklart blev det ingen pilates, fan. men en dejt med älskling på gymmet i helgen. INGEN INSTÄLLNING AV DET! måste iväg. så efter stan drog jag och Krille hem till henne och hade en ytterst trevlig kväll med snack, té och kortspel. mycket skratt blev det också, och självklart grät jag -det är seriöst ngt fel på mina tårkanaler. fick skjuts hem av Krilles mor och jag tackar er båda för en mkt trevlig kväll! behövde verkligen prata ut och tack för tipsen och stödet!

köpte ett par jeans på rean. vit/gråa med nitar! dessutom köpte jag en "skinnjacka" på rean också, i måndags kanske det var?! även den med nitar. sjukt nice!!! nu ska bara skorna inskaffas sedan är jag redo att göra Karlstads gator osäkra, måste bara komma in där också. haha

GODNATT PUSS, ska försöka flirta till in mig hos erik och se om han vill göra mig sällskap. han måste ha bästa jobbet egentligen. stackarn som sitter själv nu..


erik och jag, en av alla underbara kvällar på mexiko. längtar tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela