Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

sitter hos löööööövebejibi och ska snart iväg och handla mat

Publicerad 2010-08-07 15:54:40 i Allmänt

självklart var gymmet stängt när jag skulle iväg och möta upp bejbi, gud va fåniga vi är som kallar varandra sånt men skit samma. drog hem och gjorde mig i ordning istället och åkte sedan hem till Samuel. Nu står han och spelar Walking in Memphis, jag funderar på att dra med honom in i några affärer bara för att. lika bra att handla mina skor så jag kan börja handla till mitt nya boende - I KARLSTAD!!! och inte behöva oroa mig att skorna försvinner i min storlek. nu ska jag och nitarna gå iväg med S.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela