Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

börjar mer och mer acceptera att det är vinter

Publicerad 2010-12-04 14:43:34 i Allmänt

solen skiner, himlen har en vacker rosa nyans och visst det är kallt ute. men jag har det så bra. börjat kolla upp jobb, hittade 7-8 stycken som jag ska ansöka till. jag har en så underbar pojkvän som jag njuter av att spendera varje minut med. imorgon åker jag förmodligen hem till sthlm för att mysa med kompisar och sedan fira min kära far som fyller år. vi ska ut och äta, vilket jag ser fram emot.

julbordet igår var riktigt härligt! maten var god, trevligt sällskap och senare på kvällen hade vi riktigt kul. vi var ett gäng som träffades, drack och åt lite och spelade spel. det spelet är ett måste! önskar mig nog det i julklapp. många härliga skratt blir det. tänk vilken höjdarkväll att dra ihop massa härliga människor och spela sällskapsspel. speciellt det och TIAB. det måste jag se till att det blir av. påminn mig!

nu ska jag och min kock kolla på Valentines Day och käka lite frulle/lunch. Pytt-i-panna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela