Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jag får inte till det där med att mobilblogga

Publicerad 2010-12-01 20:35:46 i Allmänt

så det blir inga uppdateringar när jag är ute och lever livet istället för att ockupera älsklingens dator. eftersom jag är här uppe nu blir de inga bilder. men så fort jag kommer hem! då blir det fler och efter bilderna på moi, blir det andra teman. vänta ni bara! hihi.

kollat på PH repris för de avsnitt jag missat och mumsat clementiner. ska slå in lite julklappar som erik köpte. slipper han be mor sin om hjälp. jag tycker det är roligt att slå in paket, så då håller jag mig sysselsatt denna lillördag -iaf under tiden han är på träning. sedan blir det vår egna lilla definition av lillördag och mys. vi har ju faktiskt inga planer först på fredag.

juste, vi var i Borlänge -Kupolen och gick runt för att inspireras nu inför jul, eller iaf jag. han hängde mest runt och bjöd på lunch. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela