Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

näst-sista dagen på året

Publicerad 2010-12-30 20:19:39 i Allmänt

ingen resumé här inte. berättar istället om min dag. åkte ju upp till älskling igår, så på tåget från STHLM bestämde vi oss för att fördriva tiden med att supa kanske inte direkt, men dricka lite.  tragiskt -javisst! men trevligt hade vi! resten av kvällen också då några av eriks kompisar kom förbi på en öl. så vi var självklart sega imorse eftersom vi kom i säng så sent.

under dagen åkte vi in till Hedemora och jag fick en ansiktsbehandling som älskling gav mig i julklapp. sjukt underbart! fantastiska Tilda ska ha stor eloge, min hud är super len nu. fortfarande lite svullen efter nålarna, men rodnaden skulle gå ner till imorgon, annars blir det bara till att sminka över det lilla som är kvar. nu ikväll var vi hos dem vi skall fira in det nya året hos och förberedde middagen.

vad vi kommer göra imorgon berättar jag då, för nu ska jag mysa med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela