Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

träningsvärk, så klart!

Publicerad 2010-12-22 13:32:52 i Allmänt

fy fan. inte träningsvärken, men måste bara berätta om min natt. jag kunde inte sova så jag tog eriks mobil och lekte lite med den. facebook, spel ect. sedan tar batteriet slut och den stänger av sig! dum som jag var tänkte jag inte på att han kanske hade pinkod, så jag sätter i laddaren och ska försöka slå på den. men självklart! han har pinkod.... vill inte väcka honom så jag ställer min mobil på alarm. två stycken, för att inte missa ngt av dem. sedan blir jag hur nojig som helst och ligger vaken. slumrar till, men sover inte mer än 10 minuter MAX. så var min natt fram tills klockan halv sex i morse. när klockan ringde gick jag upp med mannen, käkade en banan och tog en alvedon. jag mådde så fruktansvärt dåligt, men jag gjorde det för min man. så att han inte skulle försova sig och komma sent till jobbet. bara för hans skull. visst jag får väl skylla mig själv som tog slut på batteriet, men jag tycker faktiskt min insatts var grym!

nu ska jag kolla mailen, ta en alvedon (fortfarande huvudvärk, plus att jag gärna sover några timmar till) och gå och lägga mig.



härligt med lite träningsvärk idag, blir nog lite pilates när jag vaknar igen -om jag mår bättre

Kommentarer

Postat av: Raymonddagny

Publicerad 2011-02-10 08:08:57

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela