Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

en minut av äkta känslor

Publicerad 2010-02-01 15:17:24 i Allmänt

C, visade mig det här klippet i skolan idag. efter cirka en minut brast det och jag började storgråta. jag förstår att många inte förstår sig på mig. varför jag helt plötsligt börjar gråta under lektionstid och rusar ut. att ni speciellt  inte förstår er på varför jag gråter varenda gång jag ser New Moon. klippet C visade mig hade perfekt synk med bild, text och musik -den var så fin gjord och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.
det går inte att förklara hur jobbigt det är. själva berättelsen, vad som hände med mig och min föredetta närmaste vän. när man har blivit sårad så många gånger, av de man litar på mest, är det svårt att börja tro igen. lita på andra och jag vet att jag försöker för mycket. vet ni varför? för att jag tror det blir bättre. men det har bara motsatt effekt. det slutar alltid med att jag ändå blir sårad.

så nu sitter jag här, gråter igen -för att jag kollat videon (var tvungen och se hur resten av klippet var, eftersom jag sprang iväg mitt i). jag förväntar mig inte att ni ska förstå. det är alldeles för komplicerat. jag ber helt enkelt bara om ursäkt för att jag försöker för mycket. om ni har problem med komplicerade och känsliga människor. men jag måste få skriva av mig. det här är min blogg och om ni inte diggar det jag skriver om, skit i å ens titta in här

Kommentarer

Postat av: Elin!

Publicerad 2010-02-01 21:53:37

gumman jag finns här <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela