Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

internationella relationer

Publicerad 2010-02-22 18:09:50 i Allmänt

det ligger papper ÖVERALLT i mitt rum, på skrivbordet (ofcourse), i soffan och på golvet. nästan lite facinerad av att de inte kommit bort i sängen än. mitt rum som var städat förra veckan är i nuläget bas B på Fy_pool_day (ni som lirar CS, hahaha -jag vet att jag är värsta tönten NOT) iaf. det ser ut som ett bombnedslag och jag får panik! jag dammsuger ca två ggr i vecka men det hjälper inte av att kläder ligger i fotöljen och i hela soffan (packar inför Vemdalen)... någon som vill komma och städa hos mig?

kan någon förklara skillnaden på ..
1. Vad innebär protektionism? Vilka former kan protektionismen ta sig?
2. Vilka skäl kan anföras för protektionism?

jag tror jag döööör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela