Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jag är helt såld på spotify

Publicerad 2010-02-08 19:53:07 i Allmänt

det första jag gör på morgonen och det sista jag gör innan jag lägger mig. timmarna där mellan (om jag är hemma dvs) har jag alltid på spotify, med högsta volymen. spelar underbar musik. allt från klassiskt, house, rock -jag <3 spotify!!! hihihi

kom precis hem från skärholmen. mamma och lillasyrran köpte sand och jag passade på att hälsa på T. lillasyster ska få vandrande pinnar och är exalterad. kan verkligen inte förstå mig på den lilla skitungen. sitter å säger sina åsikter och slutsatser, viss det kan vara gulligt -men VANDRANDE PINNAR!!!!? jag kan verkligen inte förstå hur mamma tillät det. jag vill inte ha några äckliga småkryp i mitt rum. de självbefruktas och jag äcklas bara av tanken av dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela