Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jävla skit helvetes skit, jag hatar datorer! jag hatar min och alla datorers relation, vi kommer aldrig få det att fungera! AAARHG

Publicerad 2010-02-03 23:12:04 i Allmänt

nu har jag suttit här i flera timmar och kämpat. det sista jag gjort är att skrivit ett CV, som jag var riktigt nöjd med. och vad tror ni jag glömt?! SPARA DEN PÅ MIN HÅRDDISK!!!!!!!

stänger ner dokumentet och nu när jag skulle skicka det, insåg jag vad jag glömt. varför ska jag alltid lyckas ta bort viktiga bilder, dokument, information som inte sedan går att återhämta. JAG HATAR MIG SJÄLV och funderar seriöst på å ta sönder mitt tangentbord. men jag kommer bara bli sur på mig själv efter det. jag har inte råd med ett nytt... får väl be datornissen i huset om hjälp imorgon. men jag har en äcklig känsla av att mitt fina CV inte kommer hittas.

nu ska jag gå å gråta mig själv till söms, AAAAARGGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela