Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vill inte,vill inte...

Publicerad 2010-02-02 22:08:43 i Allmänt

nu efter aquagymstick och pilates, samt pilates plus igår känner jag hur musklerna verkligen är ömma. skönt, å ska ta en varm dusch och sedan krypa ner i sängen. det som är lite jobbigt är att jag känner mig lite krasslig. halsen gör lite ont. men om jag sover mina timmar inatt, skajag nog kunna gå ut imorgon. vill verkligen inte bli sjuk. veckan har börjat så bra, bortsett från projektarbetet. det går inge bra för mig. men jag orkar inte lägga energi på att tjura över att jag suger på att ta bilder. jag är glad för mina finamedarbetare,de försöker untra upp mig. får inte bli sjuk, vill inte bli sjuk -det är så mycket jag ska göra och jag är speedad, haha


god natt <3

idag fyller min korv 19, grattis gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela