Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

1:a januari

Publicerad 2010-01-01 17:19:28 i Allmänt

är det bara jag som har ångest? antar det. alla säger att det är ett nytt år och man ska glömma det som hände förra året å blicka framåt. jag kan inte. jag trodde att jag skulle ha en perfekt början på det nya året och det har jag inte haft. har inte fått något gjort,tre-killen har inte hört av sig, plugget börjar om mindre än en vecka (och jag har inte pluggat något!) jobbet imorgon och resten av helgen, nu när jag verkligen känner att jag har lov, är det snart slut. när ska jag hinna vara ungdom? ångest och träningsabstinens, och eftersom jag jobbar åtta timmar i helgen kommer jag inte kunna träna. proven de första dagarna -hur i helvete ska jag klara av dem?!
nu är jag väldigt pessimistisk och några av er vet varför. ni vet hur jag blir.

jag hade dock ett helt fantastiskt slut på 2009. året då många av oss fyllde 18. började sista året på gymnasiet, fått ett jobb, blivit mer självständig och träffat underbara människor. överlag var 2009, ett helt okej år. men med tanke på hur jag mår just nu, blir allt mycket mer negativt än vad det egentligen är. för ett lite bättre kommande år ska jag försöka fixa min 2010 lista.

Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela