Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

allt är mer eller mindre -KAOS nu, precis som vanligt i mitt liv

Publicerad 2010-01-21 20:24:48 i Allmänt

folk har uppfattningen om att jag har det jättebra. de människor har helt fel. allt det positiva, skratten -det är en fasad. en fasad för hur jag egentligen mår. att få höra att människor bara har minnen från en glad och alltid positiv Madeleine, låter helt fel. några av er, vet precis hur jag fungerar till 100%, inte många. men ni är ett fåtal personer. skola, jobba, press, krav, kritik. det är vad mitt liv består av. jag är jätte självkritisk och har höga krav på mig själv. det är sällan jag är riktigt nöjd med ngt jag gjort.

jag har tusen saker att få kontroll över, det är saker jag måste prioritera, acceptera och få igång ett liv jag kommer klara av att leva. för bara några dagar sedan startades en ny hemsida/blogg av mig -i samband med skolan. jag komemr fokusera mycket på den framöver, eftersom den är ngt jag kommer använda i framtida anställningar ect. det här är min privata blogg och mindre seriös. men om du vill kolla in hemsidan, klicka här



jag behöver sommar!



KRAM på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela