Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ett sista inlägg för vecka 3

Publicerad 2010-01-24 22:20:26 i Allmänt

satt precis och läste igenom ett inlägg, som jag var tvungen att ändra igårkväll. nu i efterhand, haha -jag kan verkligen inte sluta skratta... i ett kort inlägg, lyckades jag skriva ångest 5 ggr. så när jag tänkte efter använder jag termen ångest allt för mycket! jag har inte ångest, är bara en benämning för när jag är lite småstressad och inte har kontroll. samtidigt som jag använder panik, alldeles för mycket. det måste jag sluta med. att skriva panik och ångest i samma inlägg, låter väldigt fel. men, men... tänkte bara förklara att jag inte lider av ångest eller panik, jag är bara väldigt dålig på att hitta de rätta orden och formulera mig...



-sov gott, Elin och Lovisa ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela