Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

helt slut och dags för sängen

Publicerad 2010-01-19 00:32:52 i Allmänt

kom precis hem från en 2 och en halv timmes promenad -på kryckor. mina händer värker och foten är faktiskt hyfsad (iaf jämfört med händerna). vi virrade runt i alvik och till slut insåg vi att vi gått vilse, så jävla roligt. ingen av oss hittade och jag hoppade runt där och kände att jag bara ville lägga mig i en snödriva. trots att D kollade GPS:en flera gånger gick vi fortfarande fel (delvis pga att jag är så envis och tror att jag hittar -yeah like I would recognize those hoods). efter ett bra tag kom vi iaf fram till tvärbanan.

nu ska jag bara göra mig i ordning, eller iaf försöka. mina händer, går som sagt inte att räta ut ordentligt haha, upp om 7 timmar. grattis, ni kommer träffa en icke så glad Madeleine imorgon. däremot längtar jag efter kvällen. och ni har ingen aning om vad jag ska hitta på då thihi



Kommentarer

Postat av: Rasmusdaniela

Publicerad 2012-01-20 07:16:44

Excellent site. It was pleasant to me.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela