Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

När något är riktigt fel

Publicerad 2010-01-28 14:08:47 i Allmänt

jag vet att allt sommarsnack, börjar bli lite uttjatat, men jag sa ju att jag skulle fortsätta fram tills den kommer (right?!)

när jag stod och fönade håret efter träningen, kommer jag på att jag står och vinklar fönen på mig själv och inte håret. det som gör saken ännu "värre" är att jag njuter av värmen. jag vill ha sommar nu! haha är det verkligen bara jag som har abstinens efter sommaren -går det att säga så?



Canada sommaren 2007 <3

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2010-01-28 19:38:49

Sommar! längtar oxå ;)

btw du har blivit väldigt bra på att uppdatera din blogg nu måste L vara glad :P :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-29 12:25:01

yees, jag försöker. dels hjälper det att skriva av sig, när jag ändå inte har ngt socialt liv när pengarna är borta.. :( haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela