Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

oooups, ångest över allt?

Publicerad 2010-01-06 22:59:27 i Allmänt

lite många saker på g just nu? tror nog det. det går upp och ned. precis som jag och C pratade om, tidigare idag. hehe.... snälla D fixade spotify till mig. han är så snäll. och jag har lite ångest (hahah-första gången jag har ångest? NEJ) iaf. han vill träffas imorgon igen, sist på biljarden var det ju trevligt. men men... en annan grej, NI VET VEM-snyggingen, messade mig. against all odds! han vill träffas imorgon efter jobbet, men vi ska ta å träffas i helgen förhoppningsvis. samtidigt som jag försöker reda ut detta, sitter jag med studie böckerna framför mig (ångest över det med) och lyssnar på min braiga nya musik (SPOTIFY!) småångst över att mitt nystädade rum är stökigt igen. vad ska jag har för kläder imorgon till skolan? jag borde sova och det här inlägget har ingen sammanhängande text över huvudtaget..




så här förvirrad känner jag mig just nu! hihi WTF?!

 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-01-15 10:34:50

Uppdatera snälla du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela