Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

bokade biljetter och nyklippt

Publicerad 2010-07-28 22:17:23 i Allmänt

resultatet av dages ärende i stan klippte av mig håret! skönt som fan att bli av med det slitna och det som var kvar från när C blonderde mitt hår för typ 2 år sedan. skönaste var kunden efter mig som sa "så mycket som du klippt bort har inte ens jag sammanlagt" och hon hade ganska fylligt halvlångt hår. man skulle lätt kunnat göra en peruk av det som försvann, mer än 20 cm var det.

träffade älsklingen innan vi fick gäster, vilket var ytterst trevligt! fixat boende tills jag ska till danmark -gratis boende tackar man icke nej till! trevligt å träffa tjejerna igen också, säkert 5-6 år sedan sist. ska packa ihop lite grejer inför morgondagen. åker vid 22-tiden, så erik hämtar upp mig vid stationen. kommer hem på söndagkväll, men kommer garanterat blogga där borta också. PUSS




Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-08-04 18:23:12

OMG you did it! aa jag måste få se i verkligheten! puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela