Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

En sådan där riktig söndag

Publicerad 2010-07-25 18:04:26 i Allmänt

sov till tjugo i ett idag. kom hem strax efter tre inatt efter en väldigt mysig kväll för att fira systrarna som fyllde 19! en massa trevligt folk och god mat!

innan jag gick upp låg jag och pratade med Erik en timme och käkade sedan kycklingwok till frukost. jag var riktigt uttråkad så jag började rensa rummet och håller på att sätta upp en hylla som egentligen borde åkt upp för länge sedan. har fått ihop en svart sopsäck med skräp som ska slängas och så fort hyllan är uppe ska jag städa rummet. idag blir det damning, damsugning, putsning och skurning plus sängklädsbyte, bara för att jag känner för det.

ska försöka hitta tråden igen. syr ihop en gammal väska som jag älskade för något år sedan. men tråden har försvunnit på något sätt, ingen aning om var den är... juste!! har tackat ja till Karlstad universitet så jag får svar om antagning den 6e augusti förhoppningsvis. dessutom har de jag maliade om lägenhet hört av sig. vi får se hur detta slutar, men det börjar se ljust ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela