Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ingen roman

Publicerad 2010-07-18 19:37:04 i Allmänt

denna gång, orkar inte skriva 500 meningar om hur lättad jag är. jag påverkas verkligen av andra. speciellt killar. jag vet att det är ett ganska allvarligt problem och jag gör mitt bästa för att undvika att hamna i fällan, den onda cirkeln. för att jag ska må bättre. men nu mår jag mycket bättre än tidigare. inga kommentarer på det, vissa förstår nog varför så jag behöver inte berätta vad som hänt.

iaf, idag var jag och bästis och såg Eclips, grät säkert 3-4 gånger och gissa när -JACOB scener säger jag bara ;) jag och C bestämde vad vi ska ge till *********** också, hoppas det uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela