Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

JUSTE!!

Publicerad 2010-07-28 23:53:22 i Allmänt

nu kom jag på vad det var. jag har varit bloggfri i en vecka! alltså har jag lyckats hålla mig borta från alla storbloggare och deras så kallade liv. känns mycket bättre nu att vara ovetandes och jag känner att jag mår bättre. lite skummt, men ändå. tidigare följde jag säkert 10-12 stycken ibland fler och är nu nere i tre, så det är framsteg! vad har utvecklingen gjort med oss, kan man ju undra ibland..

går inge bra med packningen heller för den delen. erik ringer när som helst så lär ju inte få ngt gjort ikväll. vad behöver man ta med sig mer än handdukar, extra par skor (mitt fall sandaler) klänning om det blir varmt, underkläder och myskläder? får inte ha med mig ngt smink eftersom jag förväntas gråta en del (internt, fråga inte haha) laddare, kudde, bok och solglasögon. plånbok och allt annat skit man har i handväskan ska ju också med. gillar att planera och strukturera men när det väl kommer till packningen av allt är jag verkligen riktigt dålig. hur kan det bli så? PUSS och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela