Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Skrapan,Thai OCH Lovisa är inne på msn

Publicerad 2010-07-20 23:47:36 i Allmänt

det sista är nog det jag är mest facinerad av (stavas det så?). sitter och chattar lite nu, mysigt med kvällsprat. planerar på att ha en turistdag och gå upp tidigt, käka frukost på stan och göra massa turistgrejer ni vet! lite från vår konversation:

Lovisa says:

jag funderar seriöst på att vara turist i sthlm en dag

gå på museum, gå upp sådär tidigt och äta frukost på stan. 

göra saker som turister gör

är du på?

Madeleine says:

jag bangar inte! låter skit roligt vad står på listan att göra då?

Lovisa says:

först ska vi köpa en karta och en turistbok, en sån där bok där allt  det viktiga om sthlm står

sen ska vi ha den stora planerings-kvällen

då vi gör en rutt för vad vi ska göra, vad vi ska titta på, var vi ska handla kläder osv

välja en bra restaurang osv


annars har jag inte gjort mycket idag. var hos Kristin och städade, snackade killar käkade på en thairestaurand med mor och per (de bjöd-YEEEAH) och sedan gick vi till Skrapan för att ta en drink och kolla på solnedgången över STHLMs stad. ytterst mysigt! sedan fick jag skoskav, inte alls lika roligt. blev till att gå barfota hem och prata med Erik istället. mys. nu sitter jag här framför datorn, stolt för att jag inte läst några bloggar idag, framsteg!
ska ta en dusch snart, så fort jag är klar på msn -ja ni läste rätt! hihi. sedan ska jag krypa ner i nybäddad säng, det om något är mysigt! haha, sov gott people




bulgarien

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela